dinsdag 20 augustus 2013

een gilet (2) paspellen we wel of niet??

Ik weet het niet, hoe zal ik het doen. Ik wil op het giletje twee zakjes met paspelstroken maken. Ik twijfel alleen heel erg of ik de paspelstroken van dezelfde stof zal maken als het giletje is. Je ziet ze dan bijna niet...of van de stof waarmee ik het gilet ook ga voeren...

Om een beeld te krijgen heb ik provisorisch wat strookjes opgespeld. Ook de knopen zitten er provisorisch op (mooi zijn ze hè ??)

hier met een paspel van dezelfde stof als de voering 

hier met paspels van dezelfde stof als het gilet


hier zie je ze allebei tegelijk



Wat raden jullie me aan????

3 opmerkingen:

  1. Allebei mooi. Kwestie van eigen smaak :-) succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn beide erg mooi maar denk dat ik die van de voering toch leuker vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn eerste reactie is buitenstof, maar als ik nog eens kijk vind ik de voering wel wat spannender. Als je wilt dat ze zichtbaar zijn, dan zou ik toch die voering doen, maar die andere vind ik ook leuk, dus heel veel heb je hier niet aan :)

    BeantwoordenVerwijderen