donderdag 22 augustus 2013

Blunder, gilet (deel 3)

Terwijl ik zat te wachten op reacties op mijn vraag van welke stof ik de paspels zou maken dacht ik in ieder geval alvast lekker verder te kunnen gaan met het beleg en het voorbereiden van de voering.

Belegdelen getekend en geknipt, schoudernaden gesloten (!!!!)  en het geheel er mooi opgestikt - ook de armsgaten maar meteen want het ging zo lekker - en toen zag ik de blunder die ik had gemaakt....   GRRR




ik had de belegdelen netjes tegenelkaar aangelegd zodat ik het in een keer kon knippen zonder naden...



helemaal rondom met onder de knoopbiezen een smalle strook organza

Nou dit gaat dus niet lukken zo..... Ik heb het even opzij gelegd........



3 opmerkingen:

  1. Ja, een hele klassieke fout, maar daarom niet minder irritant.
    Succes met moed verzamelen voor het veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan ga je hele lelijke woorden zeggen.....

    Goed van je om het even opzij te leggen.....want in een woeste bui knip je er zomaar een gat bij wat er helemaal niet in hoort...

    Succes met uithalen [en let dan wel goed op..als je weer gaat naaien!].

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat heb ik laatst dus ook gedaan... er zijn verschillende superhandige manieren om dit in elkaar te zetten, maar daar hoort inderdaad niet bij dat je de schoudernaden alvast dichtnaait... Gelukkig valt het goed te herstellen, ik schrok echt even van je blogtitel!

    BeantwoordenVerwijderen