maandag 21 december 2015

Sancho tas


In december heeft Sancho een Sew Along georganiseerd. En wel met deze tas. Ik wilde in eerste instantie niet mee doen , mijn to do lijst is nog erg lang, maar een nieuwe tas kan ook geen kwaad en Marian wilde ook wel meedoen, vandaar toch maar doorgepakt.




Ik heb er een hoop aan verandert. smaller, lager met twee platte zakjes aan de voorkant en een klep.
Het binnenvak wordt afgesloten met een rits, dat was bij de Sancho tas ook zo, ik heb ook de binnentas aan de rits gestikt zodat deze netjes afgewerkt is. De beschrijving van de tas kon ik op dit punt niet helemaal volgen. Vandaar een beetje van Sancho en een beetje van mezelf.





Tegen de binnenkant van de tassenband heb ik de stof van de binnentas gestikt, geeft de band net iets meer smoel.



Ik heb geen paspelband gebruikt maar de stof overal net een paar mm ruimer geknipt zodat deze er overal een beetje uitpiept.....



Ik had niet meer genoeg buitenstof om de inzetstukken aan de stofvouw te leggen, dus daar is een naadje gekomen. De buitenstof is van imitatie-leer....




In de binnentas nog een ritsvak en twee vakjes een voor mijn mobiel en de ander voor een bril.





Aan de buitenkant twee vakjes, altijd handig....




Ik ben er wel blij mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten