zaterdag 19 december 2015

Achterstallig blog-werk!!! shirts gemaakt in oktober

2 shirts in oktober gemaakt

Allereerst van de stof uit de schattenkamer van het vorige Sancho weekend gedoneerd door Knip, bedankt nogmaals.!!! Het is een model 127 uit de Burda van februari 2013. De stof had erg veel stretch en aangezien ik maat 42 (!! ik weet ook niet waarom) lijkt het shirt na elke keer dragen iets langer te worden. Toch zit het best lekker. Niet spectaculair, een raglanmouwtje met rimpels alleen aan de mouw een prima basic shirt... 


 




Naar aanleiding van een blogbericht van Sigrid, heb ik het patroon van Savage Coco besteld. Ik moet zeggen een erg leuk patroon wat door de grappige verwerking van de hals en het voorpand ook aan de binnenkant erg mooi en netjes is afgewerkt. Ik maakte maat M en het past prima. 
Kwa kleurstelling lijkt het erg op het andere shirt hierboven, het is wel mijn kleurtje. Hier komt er zeker nog een van.



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten